پلتفرم تحلیل داده مشتریان و بازاریابی داده محور

اینگرو مجموعه راهکارهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با تحلیل داده‌های مشتریان‌شان و استفاده از هوش‌مصنوعی فرایند بازاریابی و تصمیمات خود را داده‌محور کنند.

پلتفرم تحلیل داده مشتریان و بازاریابی داده محور

اینگرو مجموعه راهکارهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با تحلیل داده‌های مشتریان‌شان و استفاده از هوش‌مصنوعی فرایند بازاریابی و تصمیمات خود را داده‌محور کنند.

  • ۰
  • ۰

بیگ دیتا اینگرو

ما در اینگرو، یک مقاله جامع در رابطه با “کاربرد بیگ دیتا در بازاریابی داده محور” منتشر کردیم که به سوالات وسیعی که به صورت متداول مطرح است پاسخ دادیم مانند:

 

  • پنج ویژگی کلان داده ها کدام اند؟
  • بیگ دیتا چه تاریخچه ای دارد؟
  • چرا بیگ دیتا مورد نیاز است؟
  • کلان داده چه کاربردی دارد؟
  • کلان داده ها شامل چه گونه هایی می شود؟
  • کارایی Big data چگونه است؟
  • برای کلان داده ها چه مقرراتی را باید در نظر گرفت؟
  • کلان داده برای کسب و کار شما چه مزایایی دارد؟
  • Big Data چگونه بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهد؟
  • Big Data چه چالش ها و راه حل هایی را در پی دارد؟

 

 

شما با سوار کردن پلتفرمتان بر اینگرو، قادر خواهید بود تا مشتریانتان را هدایت کنید به سمت فروش و تصمیمات داده محوری برای محصول یا سازمان خود بگیرید.

 

 

اینگرو،ابزار تجزیه و تحلیل بیگ دیتا

 

ه بیان ساده، بیگ دیتا مجموعه داده های بزرگ و پیچیده تری هستند، به ویژه از منابع جدید داده ها. این مجموعه داده ها آنقدر حجیم هستند که نرم افزارهای قدیمی پردازش داده،  نمی توانند آنها را مدیریت کنند. اما این حجم عظیم از داده را می توان برای رفع مشکلات تجاری که قبلا قادر به حل آن ها نبودند را مورد استفاده قرار داد.

اینکه ما داده های زیادی را جمع آوری کردیم، هیچ ارزشی ندارد، مگر اینکه اطلاعات مفیدی از آن بدست آوریم.سوالی که پیش می آید  این است که چگونه از داده ها اطلاعات مفیدی بدست بیاوریم؟ما درمقاله “استفاده از داده های استفاده نشده” پاسخ جامعی را به این پرسش داده ایم. مقدار، به میزان مفید بودن داده ها در تصمیم گیری اشاره دارد. ما باید ارزش Big Data را با استفاده از تجزیه و تحلیل مناسب بدست آوریم.

بسیاری از شرکت ها از کلان داده ها برای ساختن یک برنامه داشبورد استفاده می کنند که دید 360 درجه از مشتری را فراهم کنند. این داشبورد ها داده های مختلف داخلی و خارجی را جمع آوری می کنند، آنها را تجزیه و تحلیل می کنند و به کارکنان خدمات، فروش و یا بازاریابی مشتری ارائه می دهند به گونه ای که به آنها کمک می کند تا از پس کار های خود برآیند.

به عنوان مثال، نوع داشبوردی را که ممکن است یک شرکت بیمه با اطلاعاتی درباره مشتریان خود ایجاد کند، تصور کنید. به طور طبیعی، این اطلاعات شامل اطلاعات دموگرافیک، مانند نام مشتری، آدرس، درآمد خانوار و اعضای خانواده و همچنین اطلاعات فروش در مورد نوع سیاست های مشتری است. همچنین می تواند از راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در مورد تعاملات گذشته مشتریان با شرکت، اطلاعاتی را جلب کند و حتی پیوندهایی به رونوشت ارائه دهد.

پلتفرم ” اینگرو “، یک سامانه تجزیه و تحلیل داده است که در حوزه بازاریابی داده محور، داشبورد های فروش را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اینگرو در نرم افزار های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، یا مشکلات میز راهنمای  مشتریان ( Helpdesk) را آنالیز و تحلیل کنند و نرم افزار جمع آوری و آنالیز داده های خود را، به صورت رایگان در پلتفرم شما تعبیه می کند. شما می توانید با درخواست دمو از اینگرو ، از طریق پر کردن این فرم ساده در صفحه پلن سازمانی این فرایند را به صورت رایگان طی کنید تا با بکار گیری اینگرو امکان کنترل و مالکیت کامل زیرساخت ها و تجزیه و تحلیل داده های خودتان را داشته باشید.ما با نصب API بصری و یکپارچه اینگرو، بستر را طوری آماده سازی می کنیم تا هیچ منابعی از سرورهای شما مصرف نشود و در نهایت شما می توانید با تحلیل رفتار مشتری در داشبورد به مشتری هایتان ارزش زیادی انتقال دهید.

اگر سمت شما در سازمان مدیرعامل (CEO) است با استفاده از پلتفرم اینگرو، دیگر چالش هایی مانند:

 

خرید ابزارهای گران قیمت خارجی برای داده محور کردن سازمان خود نخواهید داشت

مشکلات انتقال پول و تحریم حل شده است

برای گرفتن تصمیمات تجاری که وابسته به رفتار مشتریان شما است، شما با اطلاعاتی که از طریق داشبوردهای اینگرو دریافت می کنید که حاصل رفتار مشتری هایتان است می توانید مشتریان خود را هدایت کنید و به مهم ترین هدف هر سازمان یعنی فروش بیشتر دست یابید. و این بزرگترین برگ برنده ی مدیرانی است که جنس تصمیمات خود را داده محور کرده اند.

بدیهی است که تمام این اطلاعات به آماده سازی کارکنان شرکت برای تعامل با مشتری کمک می کند. اگر از تجزیه و تحلیل پیشرفته یا ابزارهای یادگیری ماشین استفاده کرده باشید، می توانید در مورد دلیل تماس مشتری حدس بزنید. این کار می تواند فرصت هایی را برای فروش گسترده یا فروش بیش از حد به مشتری روی محصولات پیشنهاد کند، یا اگر تشخیص دهد که مشتری در معرض خطر ابتلا به یک رقیب است، ممکن است تخفیف های احتمالی را پیشنهاد کند که می تواند نرخ ریزش مشتری را کاهش دهد. برخی از ابزارها حتی می توانند زبان رفتارمشتریان را تجزیه و تحلیل کنند تا احساسات فعلی آنها را تشخیص دهند و پاسخ های مناسبی را به نمایندگی های فروش یا خدمات مشتری ارائه دهند.

ممکن است بسیار دور از ذهن و آینده نگرانه به نظر برسد، اما بسیاری از شرکت ها امروزه از سیستم هایی نظیر این سیستم استفاده می کنند و از آنها برای بهبود رضایت مشتری و افزایش درآمد استفاده می کنند.

منبع : بیگ دیتا اینگرو

 

https://blogs.wellesley.edu/tuts/2021/05/09/%D8%A8%DB%8C%DA%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1/

  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • شاهین خلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی